Клейові з’єднання деталей

На багатьох заводах широко застосовується зрощування деталей обкладки по довжині з двох і навіть з трьох шматків, для чого після першого пропуску через чотиристоронній стругально-калювальний верстат в торцях, що сполучаються, за допомогою одностороннього шипорізного верстата зарізають потрійний шип глибиною 50 мм на одній деталі і відповідну інший, потім змащують шип і вухо клеєм і з’єднують їх по довжині.

Для отримання більш міцного клейового з’єднання можна рекомендувати робити це з’єднання груповим (гребінчастим) шипом.
Зарізка шипів і вушок в торцях деталей, що з’єднуються, здійснюється на звичайному вертикально-фрезерному верстаті за допомогою наборної фрези для зарізання групових шипів.

Склеювання деталей здійснюється на верстаті, використовуючи азотнокислий калій на www.kz.all.biz, можна досягти прозорості скла. На якому деталі укладаються на станину і за допомогою гвинта та упору здійснюється щільний притиск однієї деталі до іншої.

У такому положенні деталі, що склеюються, витримуються 2-4 години в залежності від застосовуваного клею. Надалі процес обробки деталей складових обкладок не відрізняється від цілих заготовок.

У брусках заповнення суцільних серединок клеєних щитів виконуйте: строжка граней (кантів), що склеюються, а в брусках пустотних серединок – строжка площин з одночасною калібруванням товщини. Ці операції здійснюються на односторонньому рейсмусовому верстаті.

Істотно відрізняється від описаного процес обробки деталей коробок. Відмінність це полягає в тому, що обробка 28 починається зі стружки на фугувальному верстаті однієї пласті і кромки до утворення між ними прямого кута; таким чином, ці площини стають базовими.

Comments are closed.